|
JouniN
|
 |
« Vastaus #98 : Maaliskuu 11, 2010, 07:09:13 » |
|
|
|
|
|
|
Mai
|
 |
« Vastaus #97 : Maaliskuu 10, 2010, 21:51:17 » |
|
Upeita kuvia Jere! Käsittelet kuvat harvinaisen kauniisti. Vielä sivu-kasvokuvaa odotellen.. 
|
- Mai P.
|
|
|
photoc
Rekisteröitynyt

|
 |
« Vastaus #96 : Maaliskuu 10, 2010, 20:07:38 » |
|
Upeita kuvia. Meikkaajatkin saanee latailla ?
Kiitoksia ja siitä vain latailemaan kuka nyt niitä sattuukin tarvitsemaan. 
|
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #95 : Maaliskuu 10, 2010, 19:38:23 » |
|
Kiitokset malleille ja kollegoille mukavasta päivästä. Vähän on ehtinyt kuvapinoa käymään läpi ja seuraaville hetken headshot-tuoliini istuneille malleille kuvat jo online: -Shen -Salla -Mai -Katja -Svetlana www: http://www.photoc.org/ainoaktensalasana: mallitfi Download alareunasta (options). Loput 4 mallia + ehkä ekstraa coming up -Jere Upeita kuvia. Meikkaajatkin saanee latailla ?
|
Kaikki palvelua koskevat kysymykset ja sanomiset malleista, kuvaajista tai palvelusta vain ylläpidon sähköpostiin E-mail: info(at)mallit.fi mutta ennen kysymyksen lähettämistä katso palvelun ohjeista.
|
|
|
photoc
Rekisteröitynyt

|
 |
« Vastaus #94 : Maaliskuu 10, 2010, 19:13:48 » |
|
Kiitokset malleille ja kollegoille mukavasta päivästä. Vähän on ehtinyt kuvapinoa käymään läpi ja seuraaville hetken headshot-tuoliini istuneille malleille kuvat jo online: -Shen -Salla -Mai -Katja -Svetlana www: http://www.photoc.org/ainoaktensalasana: mallitfi Download alareunasta (options). Loput 4 mallia + ehkä ekstraa coming up -Jere
|
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #93 : Maaliskuu 10, 2010, 17:53:04 » |
|
Miehen yhteystietoja ei ole ,mutta tuosta. Pianistin kyllä.
|
Kaikki palvelua koskevat kysymykset ja sanomiset malleista, kuvaajista tai palvelusta vain ylläpidon sähköpostiin E-mail: info(at)mallit.fi mutta ennen kysymyksen lähettämistä katso palvelun ohjeista.
|
|
|
Shen
Rekisteröitynyt

Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #92 : Maaliskuu 10, 2010, 17:52:35 » |
|
miten sinne pääsee...? :/ saisinko linkin siihen mahdollisesti?
kiitti! (:
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 10, 2010, 18:09:43 kirjoittanut Shen »
|
Ilmoita valvojille
tallennettu
|
Niklas Shen Ding
|
|
|
JariB
Rekisteröitynyt

Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #91 : Maaliskuu 10, 2010, 17:09:44 » |
|
Kuvaamilleni Malleille ( Marianne, Mai, Heidi, Saara, Saaara, Riina, Walid, Milena, Anjuska, Shen ja Salla) tiedoksi että kuvianne voitte käydä katselemassa minun Picasa-albumeista. Osalle malleja minulla ei ole s-postiosoitetta, esim. Sallan osoite puuttuu ja Riinan. Olkaa ystävällisiä ja lähettäkää ne osoitteeseen jari.b.miettinen21@21gmail.com josta otatte nuo numerot pois. Isot kuvat saatte sitten valitsemistanne kuvista kohtuullisella määrällä.... -JBM- (tcb) Shen Sinulle tulee kohta s-postia =)
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 10, 2010, 18:07:21 kirjoittanut JariB »
|
Ilmoita valvojille
tallennettu
|
Sweet breeze, blowin' through summer dress...seen from a view above...captured in the eye of my camera...
|
|
|
Jorza
Rekisteröitynyt

|
 |
« Vastaus #90 : Maaliskuu 10, 2010, 16:59:42 » |
|
Noniin Ja päivän parasta saldoa  Mitäs me oltiinkaan kuvaamassa? Palataan jossain vaiheessa itse kuviin!  Jouni on kyl ällistyttävän nopea!
|
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #89 : Maaliskuu 10, 2010, 15:41:49 » |
|
Meikkaajille
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #88 : Maaliskuu 10, 2010, 15:41:00 » |
|
Hänen sähköposti puuttuu. Meikkaajat voinee ottaa noita täältä.
|
|
|
|
|
|
Or
Malli - Model

Sukupuoli: 
Anjuska K.
|
 |
« Vastaus #86 : Maaliskuu 09, 2010, 18:30:31 » |
|
Jos joku on vielä vailla mun mailia niin tässä se: anjuska.k@hotmail.com 
|
|
|
|
|
Saara Sofia
Rekisteröitynyt

Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #85 : Maaliskuu 09, 2010, 16:21:50 » |
|
Moi mua kuvanneet, kaikilla on mun yhteystiedot sopparissa, mutta huomatkaa sähköpostini kolme a-kirjainta eli saaara.a(at)hotmail.com ettei mene kuvat väärälle Saaralle.
|
|
|
|
|
|
SakkeM
|
 |
« Vastaus #84 : Maaliskuu 08, 2010, 20:04:26 » |
|
Ai niin, yhdet kevytrakenteiset farkut roikkuivat naulakossa poistuessamme. Otin ne autoon, omistaja saa halutessaan noutaa vaikkapa Tikkurilasta.
|
|
|
|
|
|